سوالات متداول

پاسخ به پرسش های عمومی رایج

رویه ارسال کالا:

مراحل ارسال کالا به چه صورت است؟

تمامی کالاهای موجود در وب سایت آلفا الکتریک از طریق پست پیشتاز و سفارشی و برای ساکنین تهران، در صورت تمایل از طریق پیک ارسال می‌شود.

روزهای کاری و تعطیلات به چه صورت است؟

روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی روزهای کاری محسوب نمی‌شوند.
درصورت وجود هرگونه سوال با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نحوه پرداخت:

چگونه می‌توانم وجه سفارش را از طریق سایت پرداخت کنم؟

نحوه‌ی پرداخت سفارشات از طریق پنل کاربران در حین خرید قابل انتخاب است، در حال حاضر تنها شیوه پرداخت آنلاین از طریق درگاه امن بانکی امکان پذیر است.
نکته: اگر پس از انجام مراحل پرداخت وجه به صورت آنلاین، پیغام خطا نمایش داده شد و مبلغ واریزی از حسابتان کسر شد، این مبلغ در حساب‌های بین بانکی قرار گرفته است و حداکثر ظرف 72 ساعت به صورت اتوماتیک به حساب شما بازگشت داده می‌شود، اگر بعد از این زمان وجه واریزی همچنان به حسابتان منتقل نشده بود لازم است برای رفع اشکال با بانک عامل پرداخت تماس حاصل فرمایید.

چگونه می‌توانم وجه سفارش خود را پرداخت نمایم؟

  • پرداخت آنلاین
  • پرداخت در محل پرداخت به صورت کارت به کارت
  • پرداخت در محل

شرایط بازگشت کالا:

رضایت، اطمینان و اعتماد مشتریان برای آلفا الکتریک در اولویت قرار دارد از این جهت فروشگاه ما تلاش میکنید تا در صورت نارضایتی شما مشتریان عزیز، بهترین خدمات را ارئه دهد.
تمامی کالاها شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی می باشند و مشتری 48 ساعت فرصت مرجوعی و تعویض کالا را خواهد داشت.
در صورت انصراف از خرید تا قبل از ارسال کالا، مبلغ واریزی، ظرف 72 ساعت به مشتری بازگردانده خواهد شد.

شرایط تعویض و مرجوعی کالا:

در صورتی که کالا از حالت پلمپ خارج نشده باشد، مانند سیم و کابل برق. خراب و مخدوش نشدن جعبه محصول، یا پس از استفاده به دلیل نوسانات ولتاژ دچار سوختگی و قطعی نشده باشد، امکان تعویض و مرجوع کردن کالا خواهد بود.
در صورت هرگونه مغایرت احتمالی محصول خریداری شده در فاکتور مشتری و فروشگاه، با محصولی که ارسال شده، پس از بررسی موضوع، کلیه‌ی هزینه های ارسال و تعویض کالا برعهدۀ فروشگاه خواهد بود.
در صورت صدور فاکتور، امکان صدور مجدد فاکتور نمی‌باشد و همچنین امکان مرجوعی به دلیل نوسانات قیمت نخواهد بود.
اگر ایراد مشتری توسط کارشناسان ما تایید نشود آلفا الکتریک مسئولیتی در قبال هزینه بازگشت و ارسال مجدد محصول به عهده نمی‌گیرد.
در هر حالتی، اگر زدگی و آسیب دیدگی فیزیکی رویت شد، لازم است مشتری، حداکثر ظرف 24 ساعت از طریق راه‌های ارتباطی به اطلاع فروشگاه برساند.

مراحل بازگشت کالا:

  • قبل ار اقدام به ارسال کالا، حتما با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
  • تمام متعلقات کالا و فاکتور فروش را همراه آن بفرستید.
  • در صورتی که به همراه محصول هدیه ای ارسال شده بود، حتما داخل جعبه و همراه محصول قرار گیرد.
  • به هیچ عنوان، بدون هماهنگی اقدام به ارسال کالا ننمایید و در صورت اقدام و ایجاد هرگونه مشکل، آلفا الکتریک مسئولیتی قبال واریز وجه و ارسال کالا نخواهد داشت.
  • بازگشت کالا در داخل تهران توسط پیک، و حومه تهران و استان‌های دیگر فقط با پست پیشتاز انجام می‌شود، از پذیرفتن مراجعه حضوری معذوریم.
  • برای ارسال کالا با پست پیشتاز جعبه محصول را داخل جعبه پستی همراه با فاکتور فروشگاه و فاکتور پست ارسال کنید.
  • علت بازگشت و یا دلیل تعویض کالا را در پشت برگه فاکتور بنویسید.
  • در صورتی که ایراد و اشتباه کالا توسط کارشناسان ما تایید شود تنها هزینه‌های ارسال برای تهران از طریق پیک‌های مورد تایید فروشگاه و برای سایر شهرها از طریق پست پیشتاز با ضمیمه فاکتور پست به حساب مشتری برگشت داده می‌شود.
  • همچنین به علت تعداد زیاد ایمیل‌های ارسالی از طرف کاربران محترم و محدودیت زمانی برای رسیدگی به ایمیل‌ها، در خواست‌های تعویض از طریق پست الکترونیک ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • نکته مهم: مشتریان محترم توجه داشته باشید که درخواست تعویض کالا باید حداکثر ظرف 24 ساعت به اطلاع آلفا الکتریک برسد و به درخواست‌های بعد از این زمان به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

پس از دریافت کالا توسط آلفا الکتریک:

  • بعد از دریافت کالای مرجوعی، ایراد، مغایرت و آسیب دیدگی محصول مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تایید کارشناسان پروسه تعویض یا جایگزینی محصول آغاز می‌شود.
  • لازم به ذکر است که تعویض محصولات تنها درصورتی امکانپذیر است که در حین پروسه و تست محصول توسط آلفا الکتریک موجودی کالای مورد نظر به اتمام نرسد.
  • در صورت اتمام موجودی محصول با انتخاب مشتری سفارش با مدل دیگری جایگزین و یا وجه درج شده در فاکتور ظرف حداکثر 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت می‌شود.
  • در صورت جایگزیتی محصول مابه التفاوت قیمت کالا پیش از ارسال تسویه می‌شود (اگر قیمت کالای جایگزین بیشتر باشد توسط مشتری و اگر کمتر باشد توسط آلفا الکتریک)
  • درصورتی که در حین پروسه تعویض کالا تغییری در قیمت محصولات رخ بدهد، سریعا به اطلاع مشتری خواهد رسید، در صورتی که کاربر قائل به تغییر قیمت و پرداخت مابه التفاوت محصول نشد، به انتخاب خریدار، محصول جایگزین می‌شود و یا ظرف حداکثر 48 ساعت وجه به حساب مشتری عودت داده می‌شود.
  • نکته مهم: لازم به ذکر است کاربران محترم توجه داشته باشند که پروسه تعویض و جایگزینی کالا بعد از دریافت توسط آلفا الکتریک ممکن است حدود 7 تا 14 روز کاری زمان ببرد.

عدم پاسخگویی خریدار:

  • پس از ثبت سفارش در صورتی که از شیوه‌ی پرداخت در محل استفاده شود، بعد از یکبار مراجعه فروشگاه و عدم پاسخگویی خریدار آلفا الکتریک هیچگونه مسئولیتی در قبال نگهداری و رزرو محصول ندارد و کالا دوباره به چرخه‌ی فروش باز می‌گردد، همچنین خریدار در صورت ثبت مجدد محصول حتماً باید وجه سفارش را واریز کند (فقط تا یک مرتبه)
  • در صورت واریز وجه به شیوه آنلاین یا از طریق کارت به کارت بعد از مراجعه آلفاالکتریک در صورت عدم پاسخگویی مشتری کالا تا یک ماه به صورت رزرو باقی می‌ماند، بعد از سپری شدن این زمان فروشگاه رزمد هیچگونه مسئولیتی در قبال کالای ثبت شده از طرف مشتری و صیانت از وجه واریزی را به عهده نمی‌گیرد.
  •  

اگر سوالی داشتید با ما در تماس باشید!

جهت هرگونه نیاز به مشاوره تلفنی و پاسخگویی به سوالات احتمالی میتوانید در ساعات کاری با شکاره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید و یا از طریق شبکه های اجتماعی ما سوالات خود را مطرح کنید و تیم پشتیبانی آلفاالکتریک در سریع ترین زمان ممکن اقدام به پاسخدهی خواهد کرد.