کابل افشان سایز 0.75×4 افلاک خراسان

کابل افشان سایز 0.75×4 با انعطاف پذیری بالایی که دارد در بیشتر لوازم برقی استفاده می گردد. کابل افشان افلاک با هادی مسی تولید می شود.این کابل با روکشی از جنس PVC نوع ST5 پوشیده می گردد.

ویژگی های کلیدی :
  • نوع سیم و کابل: کابل افشان
  • جنس هادی: مس آنیل شده گروه 5
  • سطح مقطع سیم: 0.75×4 میلی متر مربع
  • برند: افلاک الکتریک خراسان

2,121,000 تومان

افزودن به علاقه مندی ها

توضیحات

کابل افشان سایز 0.75×4 با انعطاف پذیری بالایی که دارد در بیشتر لوازم برقی استفاده می گردد. کابل افشان افلاک با هادی مسی تولید می شود. کابلهای افشان به کابل های قابل انعطاف نیز معروف هستند و دارای رسانای آنیل از جنس مس می باشند. شرکت افلاک خراسان در تولید سیم و کابل های خود از فلز مرغوب مس و یا آلومینیوم استفاده می کند. این سیم و کابل ها به صورت کلی در انواع صنایع مختلف اعم از صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، ساختمان سازی، مراکز انتقال برق و … کاربرد دارند. محصولات با کیفیت افلاک علاوه بر بازار های داخلی در بازار های خارجی نیز به فروش می رسند.

خصوصیات کابل افشان سایز 0.75×4:

کابل افشان افلاک خراسان از انواع کابل های 4 رشته ای با عایق PVC می باشد. این کابل از سطح مقطع 0.75×4 میلیمتر مربع برخوردار بوده و انعطاف پذیری بالایی دارد. این محصول با روکشی از جنس PVC نوع ST5 احاطه گردیده و دارای عایق PVC نوع D می باشد.

پی وی سی نوع مواد پلیمری سبک می باشد که از استحکام و دوام بالایی نیز برخوردار است. عایق PVC مورد استفاده در کابل قابل انعطاف افلاک خراسان در برابر حرارت و شعله آتش مقاوم بوده و موجب گسترش شعله نمی گردد. هادی این کابل نیز از جنس فلز مرغوب مس آنیل با قابلیت انعطاف پذیری کلاس 5 می باشد. رسانای کابل های افشان متشکل از رشته های بهم تابیده با قطر یکسان بوده و تحت عملیات حرارتی نرم و آنیل می گردد.

کابل افشان افلاک سایز 0.75×4 ولتاژ نامی بین 300 تا 500 ولت دارد و در انتقال جریان برق با ولتاژ بالا موثر می باشد. ابعاد دیگر این کابل از 1 تا 35 میلی متر مربع نیز تولید گردیده و از طریق فروشگاه آنلاین آلفا الکتریک قابل خرید می باشند. این دسته از محصولات از ماکزیمم دمای کاربری هادی 70+ درجه سانتی گراد برخوردار بوده و به صورت حلقه ای به بازار عرضه می گردند.

کاربردهای کابل افشان افلاک خراسان:

کابل های افشان به صورت کلی در دو نوع کابل افشان قدرت و کابل افشان سبک طراحی می گردند. کابل افشان سبک در کابل های ورودی، اتصال در لوازم برقی، وسایل خانگی و ماشین آلاتی که دو شاخه آنها به صورت ثابت به کابل نصب است، استفاده می گردد.

همچنین از کاربردهای کابل افشان قدرت می توان به استفاده جهت تامین انرژی الکتریکی در فضای باز، داخل ساختمان، داخل آب، کانال های کابل کشی و نیروگاه ها اشاره کرد. کابل افشان سایز 0.75×4 افلاک به دلیل انعطاف پذیری بالا در محیط های خشک، وسایل قابل حمل منزل مانند جارو برقی، آسانسور ها، پمپ ها و صنایع ریلی کاربرد دارد. بسته بندی این کابل ها در حلقه های 100 متری و با ماشین آلات نوین صنعتی انجام می گیرد.

مشتریان عزیز جهت خرید کابل افشان 0.75×4 افلاک خراسان می توانند به سایت آلفا الکتریک مراجعه کرده و یا از طریق تماس با شماره های مندرج  در سایت سفارش خود را ثبت کنند.

مشخصات

نوع محصول

سیم و کابل

نوع سیم و کابل

کابل افشان

جنس هادی

مس آنیل شده گروه 5

جنس عایق و روکش

PVC (پلی وینیل کلراید)

سطح مقطع سیم

0.75×4 میلی متر مربع

ولتاژ نامی

300_500 ولت

فروش به صورت

حلقه ای

برند

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *