محافظ برق پکیج ارت دار 2 خانه افق

محافظهای برق پکیج ارت دار 2 خانه افق از سری محصولات باکیفیت، اورجینال و با دوام این شرکت بوده که از لحاظ نشان استاندارد، ایمنی دستگاه و کارایی آن بسیار قابل اعتماد می باشد.

ویژگی های کلیدی :
  • نوع محصول: محافظ برق پکیج
  • کد کالا: 205
  • تعداد پریز: 2 عدد
  • برند: افق

توضیحات

محافظ برق پکیج افق از انواع دستگاه های الکتریکی باکیفیت در بازار بوده که به دلیل کارایی مطلوب و بدنه مقاومی که دارد بسیار پرفروش می باشد. این مدل محافظ برق همانطور که از نامش پیداست به منظور حفاظت از پکیج ها و جلوگیری از آسیب دیدن آنها به واسطه نوسانات برق تولید می شود. این دسته از محصولات بطور کلی نوعی تنظیم کننده شدت جریان الکتریکی برق برای وسایل برقی مختلف بوده و از دستگاه های متصل به آن در مقابل کاهش یا افزایش جریان برق محافظت می نماید.

خرید محافظ برق پکیج افق:

پکیج ها از آنجاییکه به طور مداوم در حال کار کردن بوده و دائما به پریز متصل هستند پس نسبت به سایر وسایل الکتریکی بیشتر در معرض نوسانات برق شهری می باشند. برای حفظ ایمنی و کارایی آنها استفاده از یک محافظ برق بسیار ضروری است. محافظها سبب می شوند تا انرژی برق  به صورت بهینه مصرف گردیده و همینطور سبب افزایش طول عمر پکیج می شوند. اغلب محافظ برقهای پکیج های دیواری بدون سیم بوده و حداکثر توان قابل پشتیبانی در آنها بین 2000 تا 2500 ولت آمپر است. محافظ پکیج 2خانه افق نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به همین صورت می باشد.

لازم به ذکر است که زمان تاخیر در این محصول در حدود 30 تا 90 ثانیه است. این زمان تاخیر برای این می باشد که در هنگام وصل دوباره برق شهری، یک زمان کوتاهی برای پایداری ولتاژ انرژی برق وجود داشته باشد.

محافظهای برق پکیج ارت دار 2 خانه افق از سری محصولات باکیفیت، اورجینال و با دوام این شرکت بوده که از لحاظ نشان استاندارد، ایمنی دستگاه و کارایی آن بسیار قابل اعتماد می باشد. این محصول در ساختار درونی خود از سیم ارت و یک نوع محافظ داخلی برخوردار بوده که همین ویژگی سبب افزایش ایمنی و حفاظت بیشتر از وسایل برقی می شود.

محافظ برق پکیج افق 2 خانه همینطور از سه نشانگر ال ای دی بر روی بدنه خود برخوردار است که حالتهای کارکرد عادی، تاخیر و غیر عادی را نشان می دهد. خرید این مدل محافظ با قیمت مناسب از طریق سایت آلفا الکتریک برای خریداران عزیز امکان پذیر است.

مشخصات

نوع محصول

محافظ برق پکیج

کد کالا

205

تعداد پریز

2 عدد

نوع دوشاخه

EU

زمان تاخیر

30 الی 90 ثانیه

حداکثر جریان

10 آمپر

ولتاژ

متغیر بین 170 تا 255 ولت

حداکثر توان قابل پشتیبانی

2500 ولت آمپر

برند

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *