سیم کیسه ای سایز 0.5×2 مشهد

سیم کیسه ای سایز 0.5×2 یکی از محصولات باکیفیت شرکت مشهد می باشد. این مدل سیم با استفاده از متریال مرغوب تولید گردیده و در طراحی خود از عایق PVC برخوردار است.

ویژگی های کلیدی :
  • نوع محصول: سیم و کابل
  • نوع سیم: سیم کیسه ای
  • نوع هادی: هادی مسی تابیده شده
  • برند: سیم و کابل مشهد

توضیحات

سیم کیسه ای سایز 0.5×2 یکی از محصولات باکیفیت شرکت مشهد می باشد. این مدل سیم با استفاده از متریال مرغوب تولید گردیده و در طراحی خود از عایق PVC برخوردار است. سیم های کیسه ای در واقع نسبت به سایر سیم و کابل ها؛ وزن کمتری داشته و در دسته سیم های سبک قرار می گیرد. سیمهای کیسه ای با نام کابل قابل انعطاف سبک نیز در بازار شناخته گردیده و در ابعاد متفاوت تولید می شوند.

از دیگر ویژگی های این محصول ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت آن است. همینطور قابلیت انعطاف پذیری و قدرت خم شوندگی بالای این سیم از دیگر خصوصیات قابل توجه آن می باشد. برای نصب و قرار گیری سیم کیسه ای مشهد 0.5×2 در محل موردنظر باید توجه داشت که فشار مکانیکی در آن مکان بسیار کم باشد.

خرید سیم کیسه ای سایز 0.5×2 مشهد:

سیم وکابل افشان کیسه ای توسط تولید کنندگان مختلف سیم و کابل طراحی می شوند. یکی از این شرکت های صنعتی، شرکت سیم وکابل مشهد است. این مدل از سیم های صنایع سیم وکابل مشهد در دو سایز 0.5 و  0.75 میلی متر مربع تولید گردیده و در ساختار خود از متریال باکیفیت برخوردارند. از مهم ترین متریالی که در طراحی این دسته از محصولات تعبیه گردیده، می توان به عایق پلی وینیل کلراید یا همان PVC و هادی مسی اشاره نمود.

سیم افشان کیسه ای مشهد همانطور که از نامش پیداست از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به واسطه همین ویژگی در بسیاری از موارد برقی به کار می رود. این سیم حجم کمی داشته و فضای اندکی را به خود اختصاص می دهد. همین خصوصیت سبب می شود تا آنرا کابل سبک قابل انعطاف نیز بنامند. طراحی این محصول به شکل دو رشته سیم افشان است که به صورت موازی در کنار هم قرار گرفته و توسط روکش و عایق محافظت می گردد. عایق پی وی سی و هادی مسی بهم تابیده از قسمت های مهم موجود در ساختار داخلی سیم کیسه ای سایز 0.5×2 مشهد می باشد.

از سیم کیسه ای افشان مشهد سایز 0.5×2 نقش مهمی در برقراری جریان برق با وسایل الکتریکی قابل حمل دارد. این محصول همینطور در کابل پاور وسایل صوتی تصویری، کابل تغذیه وسایل الکتریکی و آزمایشگاهی، آباژور، چراغ مطالعه و … مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید هر مدل سیم وکابل شرکت مشهد با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت از طریق فروشگاه آنلاین آلفا الکتریک برای خریداران عزیز امکان پذیر است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آلفا الکتریک به آدرس alphaelectric.ir مراجعه نمایید.

 

مشخصات

نوع محصول

سیم و کابل

نوع سیم

سیم کیسه ای

سایز سیم

0.5×2 میلیمتر مربع

نوع هادی

هادی مسی تابیده شده

نوع عایق

عایق PVC

ولتاژ اسمی

300/500 ولت

متراژ

حلقه صد متری

برند

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *