کابل شیلدار سایز 0.75×3 مشهد

کابل شیلدار انعطاف پذیر سایز 0.75×3 یکی از محصولات کاربردی و مقاوم شرکت مشهد است. این کابل انعطاف پذیری بالایی داشته و در دسته کابلهای افشان قرار میگیرد.

ویژگی های کلیدی :
  • نوع محصول: سیم و کابل
  • نوع کابل: کابل انعطاف پذیر شیلدار
  • نوع هادی: هادی مسی
  • برند: سیم و کابل مشهد

توضیحات

کابل شیلدار انعطاف پذیر سایز 0.75×3 یکی از محصولات کاربردی و مقاوم شرکت مشهد است. این کابل انعطاف پذیری بالایی داشته و در دسته کابلهای افشان قرار میگیرد. این دسته از محصولات با استفاده از متریال مرغوب تولید گردیده و فرایند طراحی و ساخت این مدل کابل با رعایت تمامی نکات استاندارد و ایمنی صورت می گیرد. به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت در مراحل تولید کابل شیلددار مشهد؛ این محصول از کیفیت ساخت بالا و مقاومت قابل توجهی برخوردار می باشد.

این مدل کابل در مدلهای مختلف با سطح مقاطع متفاوت تولید گردیده و با قیمت مناسب قابل سفارش می باشد. مشاهده و خرید انواع کابلهای انعطاف پذیر شیلددار از طریق سایت آلفا الکتریک برای خریداران عزیز امکان پذیر است.

خرید کابل شیلدار انعطاف پذیر مشهد:

کابل شیلدار مشهد سایز 0.75×3 از سری کابلهای انعطاف پذیر سه رشته با سطح مقطع 0.75 میلیمتر است. این مدل کابل دارای یک نوع عایق از جنس pvc می باشد. پی وی سی نوعی متریال غیرسمی و غیر اشتعال بوده که از ایجاد و انتشار آتش سوزی جلوگیری مینماید. عایق پی وی سی بطور کلی سبب افزایش مقاومت این کابل در برابر عوامل جوی نامساعد و یا خوردگی گردیده و در نتیجه کارایی کابل شیلدار مشهد سایز 0.75×3 را بالا میبرد.

علاوه بر این روکش؛ نوعی لایه محافظ داخلی به همراه یک هادی مسی نیز در ساختار داخلی کابل شیلدار 0.75×3 مشهد تعبیه گردیده که بر روی غلاف اولیه سیمها قرار میگیرند. ولتاژ اسمی این مدل کابل در حدود 300/500 ولت بوده و از حجمی به اندازه 104kG برخوردار است. اغلب افراد این کابل انعطاف پذیر شیلددار را در محیط های صنعتی و بطور کلی هر محیطی که باید انتقال سیگنال و دیتاها بدون اشکال و نویز منتقل شود؛ استفاده می کنند. کابل مذکور با ویژگی های ساختاری که دارد در انتقال سیگنالهای آنالوگ و دیجیتال و اطلاعات بدون نویز و اختلالات الکترومغناطیسی بسیار صحیح عمل میکند.

خریداران عزیز می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت انواع سیم و کابل های مشهد به سایت آلفا الکتریک مراجعه نمایند. فروشگاه آنلاین آلفا الکتریک یکی از نمایندگی های رسمی شرکت سیم و کابل مشهد بوده و  عرضه کننده انواع تجهیزات برقی و روشنایی باکیفیت می باشد.

مشخصات

نوع محصول

سیم و کابل

نوع کابل

کابل انعطاف پذیر شیلدار

سایز کابل

0.75×3 میلیمتر مربع

نوع هادی

هادی مسی

نوع عایق

عایق PVC

ولتاژ اسمی

300/500 ولت

برند

وزن

104 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *